Analytics – Dave Lorrez 3/3

In deze podcast (episode 101) een 3e gesprek met Dave Lorrez over het optimaliseren van je website en vervolgens het analyseren van de resultaten met behulp van Google Analytics (instellen doelen, analyseren data). Sinds 2005 leert hij ondernemers met zijn bedrijf E-Tail hoe ze verkeer kunnen aantrekken op hun website en daar prospects en/of klanten van kunnen maken.

Dit is de derde aflevering uit een serie van 3 met Dave. Zie onderaan dit artikel de verwijzingen naar episode 1 en 2.

Veel plezier met de inzichten van Dave.

Show Notes

Je kunt met Dave Lorrez verbinden via:

http://www.e-tail.be/

LinkedIn

Twitter

Facebook

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Analytics begint met het stellen van de juiste vragen en doelen voor je bedrijf.
  • Het grote probleem is dat mensen niet weten wat ze willen weten.
  • Het doel van analytics is om erachter te komen of je je doelen hebt behaald. Als je ze niet haalt, moet je erachter zien te komen wat er mis gaat.
  • Veel mensen hebben een berg data maar doen daar niks mee. Begin bij het analyseren van je sales, op welke uren van de dag wordt er het meest verkocht, wat is het gemiddelde bestelbedrag

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoekmachine Optimalisatie
Soorten campagnes in Google Ads

Wil je starten met Google Ads? Dan begin je met het maken van een campagne. Een campagne is eigenlijk een map waarin al je advertenties zitten. In deze campagne stel je een aantal belangrijke zaken in: – Hoeveel geld je per dag wilt uitgeven – Wie je advertenties te zien …

hosting SEO
Zoekmachine Optimalisatie
Hosting invloed op vindbaarheid website

Wat is een website zonder bezoekers? Je hebt jouw website vast niet gemaakt (of laten maken) om er alleen zelf naar te kijken. Dus je wilt dat mensen jouw website gaan bezoeken om vervolgens actie te ondernemen in de vorm van bestellen, informatie aanvragen, offerte aanvragen, etc. Wanneer jouw website …

google adwords nieuw logo
Zoekmachine Optimalisatie
Adwords is nu Google Ads

Sinds 24 juli 2018 heeft Google Adwords omgedoopt tot Google Ads. En bij deze nieuwe naam hoort ook een nieuw logo. Daarbij heeft Google ook besloten dat de nieuwe Adwords Google Ads ook een nieuwe URL / website adres krijgt, het is dus niet meer adwords.google.com maar je moet nu …

Shares