Een heldere blik op social media voor de opticien
- By : Ernohannink
- Category : Social media
- Tags: Bart Kalisvaart, insight, opticien, Roger Heijsters, Twitter
Voor opticiens is er een eigen business club waar ze met elkaar kunnen netwerken en ervaringen delen: Insight. De bijeenkomst van woensdag 13 oktober ging over social media.
De bijeenkomst was opgedeeld in 2 delen. Een workshop deel en een presentatie. De workshops waren opgedeeld in ervaring van beginner tot meer ervaren en de presentatie was opgedeeld tussen de gangen.
Hieronder de presentatie van het diner. Een meer algemene presentatie met een introductie, de eerste 15 minuten, dan wat heb ik er aan met hier en daar een kritische noot en de laatste 15 minuten voor vraag en antwoord.
Voor de workshop in de middag had ik de meer ervaren groep. Daarvoor had ik deze presentatie opgezet:
Tijdens de inloop hebben we (de 3 presentatoren) er voor gezorgd dat de leden die nog niet op Twitter zaten ook een Twitter account kregen.
Dit is Roger Heijsters die een opticien naar Twitter brengt.
De andere sprekers waren:
Bart Kalisvaart of via kaliz.nl
Roger Heijsters of via rogerheijsters.com
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5
Geen reacties