Breng je LinkedIn Profiel tot leven
- By : Ernohannink
- Category : Social media
- Tags: linkedin, profiel
Met de artikelen Compleet profiel op nieuwe LinkedIn in 13 stappen en Weg met de saaie LinkedIn Samenvatting is je LinkedIn profiel in basis volledig ingevuld. Dit zal je al zichtbaarder maken dan je gemiddelde concurrent en gemakkelijker te contacteren.
Je kunt zelfs nog meer interessante informatie aan je profiel toevoegen om vertrouwen op te bouwen bij je doelgroep. Heb je een verslag gepubliceerd, een white paper, e-boek, boek? Noem ze in de publicaties onderdeel.
Publicaties
Laat zien wat je al gepubliceerd hebt. Denk aan boeken, white papers, e-boeken, rapporten. Via een uitgever of zelf uitgegeven. Publicaties die anderen kunnen vinden, kopen en/of downloaden. Jij bent de auteur van deze publicaties.
Vrijwilligers- en liefdadigheidswerk
Ondersteun je een goed doel of doe je vrijwilligerswerk? Noem dan diegenen die laten zien wat je voor de gemeenschap kunt doen. Je denkt misschien dat het niet belangrijk is, maar het kan vertrouwen opbouwen bij je ideale klant.
Talen
Dit gedeelte zal je helpen om verbonden te worden met mensen over de hele wereld. Nu weten ze dat je bijvoorbeeld Engels, Duits, Frans, Spaans kunt begrijpen en schrijven.
Instellen:
Wat je ziet in je profiel:
Onderscheidingen en Prijzen
Dit is niet voor iedereen. Je hebt misschien het gevoel dat je hier aan het opscheppen bent. Soms is er niet veel om over op te scheppen, zoals je hier kunt zien.
Maar als jij je onderscheidingen niet opnoemt, zal niemand anders het voor je doen. Dus deel het met de wereld, het is waarschijnlijk een mooi verhaal.
Aanbevelingen
Mensen kunnen aanbevelingen schrijven voor je over werk dat je voor ze hebt gedaan. Je hebt altijd de mogelijkheid om de aanbeveling te weigeren als het je niet bevalt. Of vraag ze om een bepaald deel van het werk dat je gedaan hebt te benadrukken, wat belangrijk is voor jou in je werk van dit moment.
Dit zijn 5 aanvullende tips die ik gebruik en die er voor zorgden dat mijn profiel in de top 1% van de meeste bezochte profielen binnen LinkedIn werd.
Jouw LinkedIn profiel
Heb jij dit soort extra mogelijkheden gebruikt om je LinkedIn profiel er uit te laten springen? Zie je meer verkeer naar jouw profiel hierdoor?
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5
Geen reacties