Hoe je branding behapbaar maakt – Manon Toma 2/3
- By : Ernohannink
- Category : Ondernemen
- Tags: Manon Toma
Welkom bij de tweede aflevering uit een serie van 3 met Manon Toma (bekijk de eerste).
Manon is Brand Stylist & Designer voor ondernemers die online actief (willen) zijn, geeft (online) workshops en 1-op-1 sessies in branding & design.
Episode 69
Als brand stylist denkt Manon Toma met je mee over jouw personal brand en hoe je vervolgens hier de visuele vertaalslag in kunt maken. ‘Even’ een logo ontwerpen doet ze echter niet. Ze gelooft namelijk niet dat je hier mee geholpen bent.
Ze maakt branding behapbaar.
Veel ondernemers worstelen met hoe zij zichzelf als brand & business (online) moeten presenteren.
Jouw product, kennis of dienst kan nog zo goed zijn…
Jouw website of blog kan nog zo goed in elkaar zitten…
Jouw online programma kan nog zulke waardevolle informatie bevatten…
Het eerste contact is visueel! Wat zien ze? Doet het wat met ze? Vertel je een verhaal? Creëer een klik effect!
Iedere klik = een potentiële klant!
Show notes
Je kunt met haar verbinden op:
Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:
- Branding begint bij de kennis over jezelf als persoon en jezelf als merk.
- Als je dat voor elkaar hebt, zorgen je communicatiemiddelen voor een beter klik met de klanten.
- Branding is niet te vangen, het is iets wat leeft, een bepaalde energie of gevoel bij een persoon.
- Ik maak branding behapbaar voor de kleinere ondernemers.
- Dit doe ik door eerst te kijken of er een klik is tussen mij en de persoon. Daarna gaan we aan de slag met het werkboek, waarin zeer gerichte vragen staan.
- Je kunt op dit gebied ontzettend veel leren van anderen door te kijken hoe zij zich onderscheiden.
Abonneren
Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.
Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND
Geen reacties