Cashflow en administratie – tips van Rene Meijer op RegiozZP
- By : Arne
- Category : Ondernemen
- Tags: cashflow, Rene Meijer
Dit gesprek voor RegiozZP is samen met Rene Meijer van Fixum Finance http://www.fixumfinance.nl en gaat over de financien van de zelfstandige ondernemer. Een onderwerp waar ik als zelfstandige vaak ook moeite mee heb. Het is het werk dat vaak als eerste wordt uitbesteed.
Rene: “Financiën de gemiddelde ondernemer houd er niet van om te werken aan zijn administratie. Voor een zekere toekomst van het bedrijf is het verstandig om de financieen goed op orde te hebben, zodat je altijd zicht hebt op hoeveel geld je nog hebt.”
Wat is bijvoorbeeld cashflow? Wat is het verschil tussen een boekhouder en een controller? Waar moet je op letten als je een administratiekantoor ingeschakeld? Wat is een belangrijk middel om op te letten in je financiële positie als zelfstandige ondernemer?
Dit zijn een aantal vragen die Rene beantwoord.
Rene vind je ook op LinkedIn
Wil jij ook een keer meedoen aan zo’n video-interview? Dan vind je hier meer informatie en een aantal vragen voor je; Aanmelden voor Regiozzp
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5
Cashflow en administratie – tips van Rene Meijer op RegiozZP
Geen reacties