Belang van Sociale Media voor ondernemers
- By : Arne
- Category : Ondernemen
- Tags: facebook, linkedin, Social media, Twitter
Tijdens de eerste klantendag van Refresh Interactive was ik (Erno) uitgenodigd door Pieter van Osch om een presentatie te geven over verkeer naar je website via Social Media.
Net voordat het tijd was voor de presentatie stuitte ik op dit artikel en presentatie van Shelly Kramer What does Social Media and Blogging DO for my bottom line?. Deze presentatie heb ik gedeeld met de deelnemers.
Op basis van dit idee heb ik deze presentatie gemaakt:
Conclusie
- Actief in sociale netwerken = meer klanten
- Meer pagina’s in Google = meer klanten
- Meer bloggen = meer klanten
Wil je meer klanten?
Wordt dan actief in bloggen, LinkedIn, Facebook, Twitter.
Links naar de 2 rapporten die zijn gebruikt voor de presentatie:
The State of Inbound Marketing
The State of Inbound Lead Generation
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5
1 Comments
- At 23 June 2010, Tweets die vermelden Belang van Sociale Media voor ondernemers — Topsy.com wrote:[…] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Erno Hannink, monique bolung. monique bolung heeft gezegd: Interessante powerpoint van @ErnoHannink ‘Het belang van Social Media voor ondernemers’ tijdens training van @pyotr http://bit.ly/cZEo0G […]
Geen reacties