Wat is het belangrijkste dat je kunt doen? 1ding

Iedere maand een Vraag & Antwoord webinar voor jullie. Stel je vragen en samen gaan we zoek naar de antwoorden.

Ieder V&A webinar begin ik met een korte introductie van een bepaald onderwerp. Deze keer heb ik meer verteld over een interessant boek 1ding van Gary Keller.

Tot mijn ene ding gedaan is 1ding

Ik schreef er eerder al een aantal artikelen over.
Lees de drie interessante onderdelen in het boek in drie artikelen:

  1. Multitasken, alles is even belangrijk, evenwichtig leven en meer leugens
  2. De focusvraag en de succesgewoonte voor productiviteit
  3. Leef met doel, prioriteit en productiviteit en krijg uitzonderlijke resultaten

Wil jij de volgende keer (2 juni 2014) er ook bij zijn? Met weer een andere onderwerp in de introductie >> meld je dan nu aan.

Bekijk de opname van het elfde Vraag & Antwoord webinar van 5 mei 2014.

Vraag & Antwoord 11 – Make your coaching business No1 in your niche – #1ding from Erno Hannink on Vimeo.

Of, download de MP3 (MP3 66.8 Mb) van dit vraag & Antwoord webinar en beluister het.

De slides van de presentatie kun je hier ook downloaden (pdf).

Vragen

Een overzicht van een aantal vragen die gesteld werden tijdens dit V&A webinar: Hyperspecialisatie – Doelgroep kiezen

  • Keuzes maken, moet ik al mijn diensten veranderen, of aanpassen op mijn doelklant? Waar moet ik mee beginnen. (Sonja)
  • Kan ik een oproep doen op mijn LinkedIn en Facebook pagina voor mijn interviews? (Florence)

Hyperfocus

  • Hoe bereik je dat je je houdt aan je doelen? Het doen dus! (Wout)
  • Hoe doe ik 1 ding in combinatie met inplannen afspraken van klanten. dit is nu mijn leidende focus..is het slim om de klanten later op de dag te plannen? Terwijl ik ze nu juist op mijn beste energie uren zet..
  • Hoe voorkom je dat opdrachtgevers je agenda overnemen? (Rian)
  • Wat bedoel je met spark op je weekly to do list ? misschien het lijstje even uitleggen ik zie dat er ook bank of sales op staat (Hugo)
  • Wat valt er onder de vrije tijd plannen in de presentatie (Garoun)

Overig

  • Is het handig om alvast facebook, LinkedIn etc, aan te passen nu mijn website nog niet helemaal klaar is? (Florence)

Reacties van deelnemers op dit webinar:

“inspirerend verhaal erno, dank je.” Geeke Booij

“dikke DANKjewel voor dit webinar ! ! !” Sonja Broekhuizen

“Erno bedankt! Graag tot de volgende keer” Garoun Bannink

“..heel erg bedankt, je bent een hele goede coach!” Elly van Smeden

“bedankt Erno” Francine Hendriks

Volgende keer ook meedoen?

Wil jij de volgende keer ook jouw vraag stellen? Of luisteren naar de andere vragen en antwoorden? Meld je dan aan voor het volgende Vraag & Antwoord webinar.

De volgende staat gepland voor maandag 2 jui 2014 11.00u. >> Meld je hier aan voor het Vraag & Antwoord webinar<<

Noot: het onderwerp van de introductie is nog niet bekend.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares