[vlog] Online Case Study: Annic van Wonderen
- By : Ernohannink
- Category : Inspiratie
- Tags: Annic van Wonderen, case study, vlog
Update: video is verwijderd van Youtube. Vreemd genoeg zijn nagenoeg alle video’s van Annic (haar kanaal) verwijderd van Youtube. Ook de websites genoemd in dit artikel zijn inmiddels offline en zodoende zijn de linkjes verwijderd. Sinds december 2017 heeft Annic een andere achternaam, namelijk niet van Wonderen maar Annic van Duis (zij draag nu de naam van haar man Robert ten Duis).
In deze video een analyse van Annic van Wonderen. Wat doet zij goed en wat kan nog beter!? Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat? Voorheen was Annic eigenaar van I_love_fashion_news.com, met 2.4 miljoen bezoekers per maand de grootste site in Nederland met mode nieuws. Ze werkte 24/7, had een team van 16 mensen. In 2014 heeft ze dit omgedoopt tot annicvw.com en gebruikte de base van bezoekers en volgers van I Love Fashion News voor een goede start van haar nieuwe opzet. Ze werkt nu 3 dagen per week, niet meer in het weekend en niet ’s avonds. Ze heeft ook geen team meer.
Ze heeft een boek geschreven: ‘Masterclass Ondernemen’. Ze geeft ook masterclasses die ze via haar site verkoopt en ze helpt ondernemers met consultancy. Ze heeft veel aandacht voor haar Youtube kanaal met ruim 15.000 abonnees. Je maakt echt de connectie met de ondernemer. Ze zet echt de ondernemer neer als merk.
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND
Geen reacties