The Psychology of Online Persuasion – Nathalie Nahai 1/2

Vandaag het gesprek met Nathalie Nahai over online overtuigen (let op: engels gesproken).

Nathalie Nahai

Nathalie is een web psychologe, internationale spreker en auteur van de best-seller “Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (Pearson)” (verkrijgbaar bij Bol.com als download e-Book, koop ebook).

Veel plezier met de inzichten van Nathalie.

[English]

Nathalie is a web psychologist, international speaker and author of the best-selling book, Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (Pearson). The foremost expert in web psychology, Nathalie helps businesses apply scientific rigour to their website design, content marketing and products. She has worked with Fortune 500 companies, design agencies and SMEs, including Google, eBay, Unilever and Harvard Business Review, to name a few.

Nathalie lectures internationally on the digital application of behavioural sciences, host Guardian podcasts, and contributes to national publications, TV and radio on the subject of online behaviour.

 

Je kunt Natalie Nahai hier vinden:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • By bonding with your clients, you are better able to help solve their problems
  • Try to chose a target client rather than a target group of clients.
  • I find that I can work best with people who have the same motivation and interests as me.
  • Do not be afraid to change your target client of you are on a different level of thinking.
  • A lot of motion on the landing page distracts from Call To Action.
  • The web of influence

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares