SpinAwards 2009

Hieronder een filmpje van onze collega’s van born05 over de iFly Magazine dat was genomineerd voor de SpinAwards van 2009. Dit iFly Magazine, een online customer loyalty magazine, was bij deze awards genomineerd voor “Beste Content”. Bekijk het leuke korte flitsende filmpje over iFly.

De winnaar was trouwens Hair Level XL. Zij wonnen goud voor Beste Content. De jury schreef hierover: “Hairlevel XL is een serieuze voltreffer als het gaat om content, relevantie en het bieden van een meerwaarde.”. Naast Beste Content waren er ook awards voor:

  • Beste crossmedia concept
  • Beste design (geen awards gek genoeg)
  • Beste gaming concept
  • Beste innovatie (niet eens een nominatie)
  • Beste interactieve video concept
  • Beste media inzet
  • Beste mobiele concept
  • Beste online campagne
  • Beste website concept
  • Beste jong talent (ook geen nominaties)

Bekijk hier alle genomineerden van de Spinawards 2009 voor bovenstaande categorieën. En misschien volgend jaar toch maar iets inzenden?

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares