Niet teveel denken, Gewoon doen – Veronique Prins

Veronique Prins is echt van de actie, zowel voor zichzelf als ook voor haar klanten. Met haar bedrijf verdient ze een mooie omzet van ruim 6 cijfers en dit doet ze allemaal in haar eentje. Voor 2016 heeft ze een groei van 30% voor ogen.
Luister het gesprek voor de cijfers die ze deelt in dit gesprek.

 

Shownotes

Veronique is ondernemerscoach voor ambitieuze coaches en therapeuten. Ze heeft binnen 3 jaar een  succesvolle praktijk opgebouwd. Ze is no-nonse, direct, houdt van duidelijk zijn en actie.  Zij leert jou om geld te verdienen met dat wat je het liefste doet. En is daarbij soms liefdevol confronteren. Je bent gewaarschuwd

Je kunt haar bereiken via:
Twitter
LinkedIn
Facebook

Youtube

En haar website http://jezaakvoorelkaar.nl/

 

Dit zijn een aantal quotes die ik opvallend vond uit het gesprek:

  • Ik ben een ondernemerscoach voor ambitieuze coaches en therapeuten. Ik leer mensen die heel goed zijn in hun vak om ook goed te worden in ondernemen zodat ze ook daadwerkelijk geld kunnen verdienen met wat ze het liefste doen.
  • In mijn doelgroep zijn er hier heel veel van. Deze mensen hebben liefde voor hun vak, hebben een goede opleiding gehad maar van enige ondernemerskennis is vaak geen sprake en als je geld wilt verdienen is dat wel handig. Veel opleidingen leren je dit niet.
  • In het eerste traject, bij binnenkomst weten klanten nog niks over ondernemerschap. In eerste instantie leer ik ze hoe ze een praktijk opzetten. Hoe ga je om met klanten en hoe vorm je je doelgroep. Hoe definieer je je producten en hoe stel je doelen op. Dit is voor mij het begin. Dit duurt tussen de 4 en 6 maanden.
  • Na een half jaar of een jaar komen ze terug, want ze willen meer. Het gaat goed maar ze willen uitbreiden. Als ondernemer groei je en hiervoor heb je nieuwe kennis nodig. De 2e stap is dan om mijn klant naar de 2500 tot 5000 omzet per maand te helpen. Als laatste leer ik zo om financieel afhankelijk te worden, het langste traject.
  • Mijn belangrijkste product is een dienst, namelijk mensen leren hoe ze structuur in hun bedrijf kunnen aanbrengen. Ik probeer mensen ook altijd simpel te laten denken.
  • Denk niet te lang na, doe het gewoon !

Personen die Veronique noemde in het gesprek:

Abonneer

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer coaches deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou

Verdubbelaars Academie

Zoek jij een communicaty van coaches die ook willen groeien met hun bedrijf.

  • houvast zoeken wat ze precies online moeten doen, je wil geen fouten maken.
  • wil je niet te veel tijd willen besteden aan online zichtbaarheid
  • zoek je iemand die je vertrouwt over online marketing

Dan is er nu de Verdubbelaars Academie voor jou.

Dit is voor coaches die

  • hulp zoekt bij de online aspecten van hun coachingsbedrijf
  • online zichtbaar willen worden zodat de klanten op je af komen
  • dit in haar eigen tempo wil doen
  • de omzet wil verdubbelen in één jaar
  • online zichtbaar wil worden zonder zelf continue in de spotlight te staan

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares