Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

focus resultaat

 

Continu zie ik mogelijkheden om te verbeteren in mijn bedrijf.
Altijd verbeteren.
Altijd vernieuwen.

Herkenbaar voor jou?

Online volg ik veel mensen met goede voorbeelden en ideeën.
Aan inspiratie geen gebrek door de boeken en blogs die ik lees.
En vlogs die ik kijk en podcasts die ik luister.

Daar zit ook wel een beetje het probleem.
Met al die inspiratie is er altijd iets nieuws.
Iets anders wat ik kan verbeteren.

De afgelopen jaren ben ik veel nieuwe dingen gestart.
Telkens weer met grootse en optimistische doelen.
Met het resultaat daarvan uitgesmeerd over een jaar.

Maar… dit zorgt voor te weinig resultaat en te veel onrust.
In feite het tegenovergestelde van wat ik wil.
Ik wil namelijk meer resultaat en meer duidelijkheid voor de doelklant.

Dus dat doe ik sinds een jaar anders.
Meer focus op één onderwerp.
Korte experimenten.
Duidelijke doelen.
Goed meten.
Snel verbeteren.

Zo startte ik in maart 2016 een experiment met vloggen.
Met iedere werkdag een video.
Ik ben met het experiment eerder gestopt dan ik dacht.
Want het doel dat ik had gesteld werd niet gehaald.

Van het experiment heb ik veel geleerd.
Bovendien is de drempel om een video te maken veel lager geworden.
Na een rustperiode ben ik gister opnieuw gestart met mijn vlog.
Alleen nu met een ander doel en met een andere inhoud.
Veel meer op een bepaald resultaat gericht.

Het experiment duurt ook korter dit keer.
Het duurt 90 dagen, dus 13 weken. Oftewel 1 kwartaal.
Deze vorm is gekoppeld aan mijn focus voor de komende dagen.

Ik heb één focus voor de komende 90 dagen.
Voor iedere maand heb ik een mijlpaal vastgelegd.
In deze periode ga ik er alles aan doen om mijn doel voor dit kwartaal te halen.

De voordelen van deze focus:

  • het is superconcreet;
  • het is eenvoudiger om nee te zeggen tegen andere zaken;
  • je gaat sneller resultaten meten en verbeteren;
  • je besteedt er kort tijd aan en richt je op resultaat.

 

Wil jij weten wat de belangrijkste verbeteringen zijn voor jou voor meer resultaat uit online?
Wat wordt de focus voor de komende 90 dagen voor jouw bedrijf?

Doe de online resultaat analyse hier.

Bewaren

Bewaren

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

shutterstock neemt envato over
Algemeen
Shutterstock neemt Envato over: Wat betekent dit voor Creatieven?

Envato heeft een definitieve overeenkomst gesloten om te worden overgenomen door Shutterstock. Deze overeenkomst wordt verwacht in het derde kwartaal van dit jaar afgerond te zijn. Envato heeft het vertrouwen in deze sterke strategische combinatie met Shutterstock. De diensten en ondersteuning die klanten gewend zijn die zal blijven bestaan, zo …

gevel Beeld en Geluid
Algemeen
Beeld en Geluid sluit vestiging in Den Haag

Vandaag (Woensdag 31 januari 2024) ontving ik het nieuws van Beeld & Geluid dat zij de vestiging aan de Zeestraat in Den Haag gaan sluiten. In dit gebouw zit (zat) het museum voor nieuws en journalistiek en er zijn (waren) diverse zalen beschikbaar voor zaalverhuur. Voorheen zat hier het Museum …

AI tekst detectie tools
Algemeen
Tools voor detectie door AI geschreven teksten

Veel mensen zijn inmiddels op de hoogte van ChatGPT en wat daarmee mogelijk is. Zodoende is het bekend dat Artificial Intelligence onder ons is en ons daadwerkelijk kan helpen. Met ChatGPT gaat het om het eenvoudig laten genereren van teksten. Maar er zijn ook andere AI toepassingen zoals het genereren …

Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

focus resultaat

 

Continu zie ik mogelijkheden om te verbeteren in mijn bedrijf.
Altijd verbeteren.
Altijd vernieuwen.

Herkenbaar voor jou?

Online volg ik veel mensen met goede voorbeelden en ideeën.
Aan inspiratie geen gebrek door de boeken en blogs die ik lees.
En vlogs die ik kijk en podcasts die ik luister.

Daar zit ook wel een beetje het probleem.
Met al die inspiratie is er altijd iets nieuws.
Iets anders wat ik kan verbeteren.

De afgelopen jaren ben ik veel nieuwe dingen gestart.
Telkens weer met grootse en optimistische doelen.
Met het resultaat daarvan uitgesmeerd over een jaar.

Maar… dit zorgt voor te weinig resultaat en te veel onrust.
In feite het tegenovergestelde van wat ik wil.
Ik wil namelijk meer resultaat en meer duidelijkheid voor de doelklant.

Dus dat doe ik sinds een jaar anders.
Meer focus op één onderwerp.
Korte experimenten.
Duidelijke doelen.
Goed meten.
Snel verbeteren.

Zo startte ik in maart 2016 een experiment met vloggen.
Met iedere werkdag een video.
Ik ben met het experiment eerder gestopt dan ik dacht.
Want het doel dat ik had gesteld werd niet gehaald.

Van het experiment heb ik veel geleerd.
Bovendien is de drempel om een video te maken veel lager geworden.
Na een rustperiode ben ik gister opnieuw gestart met mijn vlog.
Alleen nu met een ander doel en met een andere inhoud.
Veel meer op een bepaald resultaat gericht.

Het experiment duurt ook korter dit keer.
Het duurt 90 dagen, dus 13 weken. Oftewel 1 kwartaal.
Deze vorm is gekoppeld aan mijn focus voor de komende dagen.

Ik heb één focus voor de komende 90 dagen.
Voor iedere maand heb ik een mijlpaal vastgelegd.
In deze periode ga ik er alles aan doen om mijn doel voor dit kwartaal te halen.

De voordelen van deze focus:

  • het is superconcreet;
  • het is eenvoudiger om nee te zeggen tegen andere zaken;
  • je gaat sneller resultaten meten en verbeteren;
  • je besteedt er kort tijd aan en richt je op resultaat.

 

Wil jij weten wat de belangrijkste verbeteringen zijn voor jou voor meer resultaat uit online?
Wat wordt de focus voor de komende 90 dagen voor jouw bedrijf?

Doe de online resultaat analyse hier.

Bewaren

Bewaren

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

shutterstock neemt envato over
Algemeen
Shutterstock neemt Envato over: Wat betekent dit voor Creatieven?

Envato heeft een definitieve overeenkomst gesloten om te worden overgenomen door Shutterstock. Deze overeenkomst wordt verwacht in het derde kwartaal van dit jaar afgerond te zijn. Envato heeft het vertrouwen in deze sterke strategische combinatie met Shutterstock. De diensten en ondersteuning die klanten gewend zijn die zal blijven bestaan, zo …

gevel Beeld en Geluid
Algemeen
Beeld en Geluid sluit vestiging in Den Haag

Vandaag (Woensdag 31 januari 2024) ontving ik het nieuws van Beeld & Geluid dat zij de vestiging aan de Zeestraat in Den Haag gaan sluiten. In dit gebouw zit (zat) het museum voor nieuws en journalistiek en er zijn (waren) diverse zalen beschikbaar voor zaalverhuur. Voorheen zat hier het Museum …

AI tekst detectie tools
Algemeen
Tools voor detectie door AI geschreven teksten

Veel mensen zijn inmiddels op de hoogte van ChatGPT en wat daarmee mogelijk is. Zodoende is het bekend dat Artificial Intelligence onder ons is en ons daadwerkelijk kan helpen. Met ChatGPT gaat het om het eenvoudig laten genereren van teksten. Maar er zijn ook andere AI toepassingen zoals het genereren …

Shares