Met een bijzondere intake de leukste klanten – Nienke van Bezooijen

In deze aflevering het interview met trainer, spreker en auteur Nienke van Bezooijen.

 

Shownotes

Na ruim 20 jaar haar sporen te hebben verdiend in de zorgsector besloot Nienke het roer om te gooien.  Eerst pakte zij een studie bedrijfskunde op, om in 2008 voor zichzelf te beginnen.

Inmiddels werkt zij als succesvol internationaal als sprekersmentor, TEDx sprekerscoach met haar bedrijf Presentation-Master en komt 2 december haar boek de Speaker Success Solution uit.

Je kunt Nienke bereiken via haar websites www.bernasco.nl.
Twitter
Facebook profiel

Kijk ook eens bij deze artikelen en videos:

http://www.zijspreekt.nl/component/content/article?id=823

 

Dit zijn een aantal quotes die ik opvallend vond uit het gesprek:

  • Ik geef mensen een stem, ik laat ondernemers en bestuurders hun verhaal effectief en helder overbrengen om success te hebben met wat ze brengen.
  • Iedereen leert praten, maar presenteren en vooral jezelf presenteren is echt een vak en hiermee help ik mijn doelgroep.
  • Wat ik heel veel zie gebeuren is dat een ondernemer een goed product heeft, maar teveel de nadruk legt op wat hij zelf zo mooit vindt aan dit product, terwijl er juist vanuit het perspectief van de klant moet worden gekeken.
  • Probeer alleen het woord “ik” in de zin “wat kan ik betekenen voor jou”. Gebruik zoveel mogelijk het woord “jij”.
  • Als jij aan kan geven dat jij je klant goed begrijpt, door niet eerst over jezelf maar over de klant te praten, dan heb je meer succes en dit gun ik heel veel mensen.

Personen die Nienke noemde in het gesprek:

  • Laura Elsman – info@e-seevideo.com
  • Hester Bruijn – info@booosthumantalent.com
  • Elsbeth van Lienden

Abonneer

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer coaches deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou

Verdubbelaars Academie

Zoek jij een communicaty van coaches die ook willen groeien met hun bedrijf.

  • houvast zoeken wat ze precies online moeten doen, je wil geen fouten maken.
  • wil je niet te veel tijd willen besteden aan online zichtbaarheid
  • zoek je iemand die je vertrouwt over online marketing

Dan is er nu de Verdubbelaars Academie voor jou.

Dit is voor coaches die

  • hulp zoekt bij de online aspecten van hun coachingsbedrijf
  • online zichtbaar willen worden zodat de klanten op je af komen
  • dit in haar eigen tempo wil doen
  • de omzet wil verdubbelen in één jaar
  • online zichtbaar wil worden zonder zelf continue in de spotlight te staan

ernohannink.nl/lidmaatschap

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares