Met verhalen klanten de liefde verklaren – Debbie Bernasco
- By : Ernohannink
- Category : Algemeen
In deze aflevering het interview met ondernemer en Nederlands meest invloedrijke vrouw op gebied van contentmarketing Debbie Bernasco.
Laten we beginnen !
Shownotes
Vanuit haar overtuiging dat iedereen een succesvol ondernemer kan worden zolang je er maar in gelooft, helpt Debbie onder haar eigen naam ondernemers hun bedrijf verder uit te bouwen. Al vijftien jaar lang aan de weg timmerend is zij daar zelf het beste voorbeeld van.
Debbie bouwde vier succesvolle bedrijven op. Twee daarvan verkocht ze inmiddels. Vanuit die achtergrond brengt Debbie energiek haar ervaring over en heeft ze direct door waar de grootste kansen voor collega-ondernemers liggen.
Centraal in haar hulp aan zelfstandige ondernemers staat de LOVEBRAND- methode. Een door haar zelf bedacht concept waarmee ze één van haar nachtmerries voorgoed om zeep hielp: koude acquisitie.
Vanaf het moment dat Debbie zich opstelde als LOVEBRAND – een merk dat inspireert, verbindt, een goed verhaal heeft, van betekenis is en dat vertaalt naar aantrekkelijke content – benaderende klanten namelijk haar, in plaats van andersom. Die kracht brengt ze middels persoonlijke coaching en een online-programma succesvol over op anderen. Alles wat zij zelf heeft geleerd tijdens haar ondernemerschap brengt ze gepassioneerd over.
Je kunt Debbie bereiken via haar websites www.bernasco.nl en debbiebernasco.nl.
LinkedIn
Instagram
Twitter
Facebook profiel
En de Facebook pagina https://www.facebook.com/debbiebernascofotografie
Dit zijn een aantal quotes die ik opvallend vond uit het gesprek:
- Ik help ondernemers, bedrijven en merken onderscheidend te positioneren zodat klanten voor hun kiezen.
- Ik zou niet voor 1 branche willen werken in vind het een uitdaging om de problemen te vinden en naar behoeftes te zoeken. Ik wil elke dag uitdaging.
- Ik vind het erg belangrijk dat je doet wat je gelukkig maakt, zo werk je met plezier en sta je elke dag met een goed gevoel op.
- Als je ervoor zorgt dat je een relatie met de klant krijgt, dan zul je zien dat je samen veel meer bereikt.
- Zorg dat je klant je met je verbonden voelt, maak jezelf loveable.
- Doe echt waar je gelukkig van wordt, ga ervoor, geen belemmeringen, gewoon doen !
Personen die Debbie noemde in het gesprek:
- Celine Custer
Abonneer
Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.
Kun je mij een groot plezier doen zodat meer coaches deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.
Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou
Verdubbelaars Academie
Zoek jij een communicaty van coaches die ook willen groeien met hun bedrijf.
- houvast zoeken wat ze precies online moeten doen, je wil geen fouten maken.
- wil je niet te veel tijd willen besteden aan online zichtbaarheid
- zoek je iemand die je vertrouwt over online marketing
Dan is er nu de Verdubbelaars Academie voor jou.
Dit is voor coaches die
- hulp zoekt bij de online aspecten van hun coachingsbedrijf
- online zichtbaar willen worden zodat de klanten op je af komen
- dit in haar eigen tempo wil doen
- de omzet wil verdubbelen in één jaar
- online zichtbaar wil worden zonder zelf continue in de spotlight te staan
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5
Geen reacties