Aankondiging telesummit “Trek Meer Cliënten Aan”

Het is bijzonder als je omringd wordt door zulke topvrouwen. Als enige man die meedoet aan dit telesummit.

We organiseren een online event waar deze 8 experts hun bijdrage aan leveren. Hier kun je in ieder geval inspiratie opdoen voor de zomermaanden zodat je het tweede deel van dit jaar weer gaat knallen.

telesummit Trek meer cliënten aan

Het evenement wordt georganiseerd door Sandra en Peter Derksen. Sandra deelt haar tips op de laatste dag.

Ontvang waardevolle informatie en gratis kado’s van de 8 experts die vertellen hoe jij op een authentieke manier aantrekkelijk wordt voor jouw potentiële cliënten.

Dit gebeurt allemaal in de telesummit “Trek Meer Cliënten Aan”. Deze vindt plaats van 7 tot en met 11 juli. Iedere dag krijg je van 1 of 2 experts waardevolle informatie.

In dit 5 dagen programma ga je het volgende leren over het aantrekken van meer cliënten:

  • Social Media Succes in 3 stappen, door Jeanet Bathoorn
  • Slim werven met presentaties voor groepen, door Lianne Ebbinkhuijsen
  • Jouw eigen boek als klantmagneet, door Daisy Goddijn
  • Het geheim van de 4 verdienmodellen die een ‘must have’ zijn voor elk bedrijf, door Petra de Ree
  • Waarom je met webinars waanzinnig veel klanten verovert en 5 tips om dit te bereiken, door Marijke Eggink
  • Maskers af! Geef mensen de kans om te kiezen voor jou, door Elisabeth Griffioen
  • Meer cliënten zonder te veranderen in een urenfabriek, door Erno Hannink
  • Van uurtje-factuurtje naar high end programma’s en hoe jij hiervoor je eerste drie cliënten aantrekt, door Sandra Derksen

Ik ben één van de experts die hieraan deelneemt. In de opname vertel ik over hoe je meer klanten krijgt zonder te veranderen in een urenfabriek.

Mijn bijdrage zal worden uitgezonden op donderdag 10 juli om 12.00u en 20.15u. Je kunt dus kiezen welk moment van de dag jou het beste past.

Kiezen voor een doelgroep is doodeng. Waarom kiezen mensen zoals jij en ik niet? Of waarom kiezen we wel, maar gaan we niet 100% voor de keuze? Uit angst. Het is doodeng om te kiezen. Want als je iets kiest moet je ook iets missen. Je mist misschien mensen, opdrachten en geld.

Door te gaan voor jouw ideale cliënt trek je meer cliënten. Het wordt eenvoudiger jouw cliënt heel goed te leren kennen. Dit heb je nodig voor je communicatie. Je krijgt ten minste 3 tips hoe jij kunt kiezen voor jouw ideale cliënt.

In deze training leer je van Erno onder andere:

  • wat het verschil is tussen een doelgroep en de doelcliënt
  • waarom kiezen voor de doelcliënt belangrijk is
  • waar je begint wanneer je gaat kiezen
  • hoe je het grootste probleem van de cliënt achterhaald
  • hoe het probleem van de cliënt jou helpt meer cliënten en meer omzet te krijgen

www.trekmeerclientenaan.nl

Klik hier om er alles over te lezen en je aan te melden

De ‘Trek Meer Cliënten Aan’ telesummit is volledig gratis en waar je ook bent op de wereld, als je een computer en internet hebt, kun je altijd deelnemen. Meld je nu hier aan zodat je meer cliënten gaat aantrekken.

www.trekmeerclientenaan.nl

Luister je naar de interviews met de experts dan krijg je altijd eerst waardevolle tips. Aan het einde zal iedere expert je een aanbod doen voor een product. Afhankelijk van de expert gaat het over een gratis product of over een korting.

Het beste wat je kunt doen is luisteren naar de tips en ten minste één van de tips daadwerkelijk gebruiken in je bedrijf. Wanneer een aanbod interessant voor jou is kun je altijd kijken naar de website van de expert.

Zei ik al dat het gratis is om alle interviews van het telesummit live te beluisteren? Gratis :)
OK, je moet wel je e-mail adres opgeven zodat we je kunnen informeren voor aanvang van iedere sessie.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ondernemen
Scam Alert gericht op Marketing bedrijven

Dit is een oplichtingswaarschuwing voor marketing bedrijven en marketeers. Deze specifieke dienstverleners zijn doelwit van een specifieke fraude afkomstig van, zo lijkt het, professionele grote organisaties. De marketingwereld is getroffen door een geavanceerde oplichting die legitieme zakelijke voorstellen van een internationaal bedrijf nabootst. Deze oplichting richt zich ook specifiek op …

odido is dat wel okido
Ondernemen
Is de nieuwe naam Odido wel okido?

Mogelijk heb je het al gehoord? Als je klant bent dan heb je natuurlijk al een bericht ontvangen. Het bedrijf T-Mobile heet voortaan Odido. Na twee jaar in het geheim werken aan dit project werd op 5 september 2023 de nieuwe naam onthuld van wat we voorheen kende als T-Mobile …

stap-budget stopt
Ondernemen
1
Stap-budget stopt waarschijnlijk vanwege kabinetsbezuiniging

Het Stap-budget, een scholingssubsidie voor werkenden en werklozen, wordt waarschijnlijk wegbezuinigd. Dat bevestigen bronnen aan ANP en andere nieuwsbronnen. Het Stap-budget werd iets meer dan een jaar geleden geïntroduceerd als vervanging van de belastingaftrek van scholingskosten. Het was eigenlijk een scholingssubsidie van maximaal 1.000 euro voor het volgen van een …

Shares