Waar het allemaal om draait: 1 ding

Meer succes voor jouw bedrijf en jezelf met de combinatie Hyperspecialisatie én Hyperfocus.

Na de focus op één klant, de doelklant, nu de stap naar de focus op één ding.
Hyperspecialisatie en Hyperfocus, de combinatie voor succes.

Tijdens de workshop Rockefeller Habits waar ik kennis maakte met hyperspecialisatie kwam ik ook in aanraking met hyperfocus.
Verne Harnish zei tijdens de workshop, geef mij de agenda van de leider en ik zie waar de echte focus van de organisatie ligt.

Wanneer je een echte focus hebt dan is het grootste deel van je agenda daarmee gevuld.

1 ding Gary Keller Hyperfocus

Tijdens een ander evenement kreeg ik recent het boek “1 ding” van Gary Keller. Dit boek las ik uit in een paar dagen. Graag deel ik de belangrijkste punten van dit boek met je. Het boek sluit helemaal aan op het handboek hyperspecialisatie en gaat over hyperfocus.

De drie interessante onderdelen in het boek in drie artikelen:

1. Multitasken, alles is even belangrijk, evenwichtig leven en meer leugens
2. De focusvraag en de succesgewoonte voor productiviteit
3. Leef met doel, prioriteit en productiviteit en krijg uitzonderlijke resultaten

Deze serie van drie artikelen neemt je mee in de kernpunten van het boek ’1 ding’. De weg naar groot denken, uitzonderlijke resultaten en gelukkig zijn.

Dit boek is een must voor iedereen die op zoek is naar succes, naar geluk en naar uitzonderlijke resultaten.

Koop het, lees het en gebruik de tips.
Mijn boek staat al vol met aantekeningen.

1 ding van Gary Keller via managementboek.nl (aff)

The One thing – via Amazon.co.uk (aff)

Bezoek ook de site http://www.the1thing.com/

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ondernemen
Scam Alert gericht op Marketing bedrijven

Dit is een oplichtingswaarschuwing voor marketing bedrijven en marketeers. Deze specifieke dienstverleners zijn doelwit van een specifieke fraude afkomstig van, zo lijkt het, professionele grote organisaties. De marketingwereld is getroffen door een geavanceerde oplichting die legitieme zakelijke voorstellen van een internationaal bedrijf nabootst. Deze oplichting richt zich ook specifiek op …

odido is dat wel okido
Ondernemen
Is de nieuwe naam Odido wel okido?

Mogelijk heb je het al gehoord? Als je klant bent dan heb je natuurlijk al een bericht ontvangen. Het bedrijf T-Mobile heet voortaan Odido. Na twee jaar in het geheim werken aan dit project werd op 5 september 2023 de nieuwe naam onthuld van wat we voorheen kende als T-Mobile …

stap-budget stopt
Ondernemen
1
Stap-budget stopt waarschijnlijk vanwege kabinetsbezuiniging

Het Stap-budget, een scholingssubsidie voor werkenden en werklozen, wordt waarschijnlijk wegbezuinigd. Dat bevestigen bronnen aan ANP en andere nieuwsbronnen. Het Stap-budget werd iets meer dan een jaar geleden geïntroduceerd als vervanging van de belastingaftrek van scholingskosten. Het was eigenlijk een scholingssubsidie van maximaal 1.000 euro voor het volgen van een …

Shares