Meer klanten naar jouw site? De belangrijkste vraag voor jou

Voordat je begint aan WaaromHoeWat, is er nog een vraag. Een vraag die je stelt voordat je begint.

Wie?

wie?Jouw Power Platform de perfecte plek op het web voor je doelgroep

De Wie-vraag. De belangrijkste vraag die je wilt beantwoorden voordat je begint aan de bouw van jouw Power Platform.

Voor Wie doe je het?
Met Wie doe je het?

Tijdens het Growth Summit Europe 2013 hoorde ik het Verne Harnish (@thegrowthguy) ook zeggen:

“Start with why is incorrect. It’s all about Who.”

Wie is het begin.

Dit model lanceerde ik in mijn boek Kies je doelgroep:
wie waarom hoe wat

Je ziet hier ook de volgorde Wie -> Waarom -> Hoe -> Wat. Ik begin met duidelijkheid voor jou met de Wie-vraag.

Begin vandaag met jouw Wie

Voor wie doe je het.

Deze stap maak ik eenvoudig en lekker concreet voor jou. Ik ga je persoonlijk helpen.

Stel je eens voor….

Ga niet de breedte in, maar de diepte. Kom alles te weten over jouw Nifty Niche.
Nifty staat voor stijlvol, slim, goed, excellent, substantieel.

Dit staat voor de mensen die jij gaat helpen.

De training “Kies je doelgroep – Jouw Nifty Niche” gaat jou helpen te beginnen met Wie.

In de training komen alle vragen aan bod Wie, Waarom, Hoe en Wat. Allemaal belangrijke vragen voor het kiezen van je doelgroep.

Denk aan.
Wie ben ik? Waar sta ik voor?
Waarom doe ik het?
Hoe help ik ze?
Wat ga ik doen?

Heb jij te weinig klanten en te weinig omzet? Volg dan deze training waarin je samen met mij de stappen zet naar de keuze van jouw Wie.

Deze keuze is de volgende stap voor jouw bedrijf. Duidelijkheid voor jou, voor je website en nog belangrijker voor je klanten.

bestel nu

Meer informatie over de Nifty Niche training

Resultaat

In de vorige training hebben ruim 25 mensen succesvol de stap gezet naar meer focus op hun ideale klant. Precies de focus die ze nodig hadden om de website verder aan te scherpen of soms zelfs helemaal opnieuw te bouwen.

Ze zagen in de eerste maanden al resultaat in de gesprekken met klanten en potentiële klanten.

Duidelijkheid over wie je helpt, hoe je ze helpt en wat het de klant oplevert.

Het aanscherpen voor wie ik wat doe en wat het oplevert heeft voor mij het verschil gemaakt. Nog steeds scherp ik mijn doelgroep aan en telkens opnieuw merk ik het effect op de resultaten bij de klanten en de omzet.

Jij gaat duidelijkheid krijgen wat je focus is de komende tijd.
Wie je gaat helpen en waarom.
Hoe je dat gaat doen en wat het oplevert voor de klant.

Boek Kies je doelgroep

De training is gebaseerd op mijn boek Kies je doelgroep dat sinds januari 2013 in de winkel ligt.

Aartjan van Erkel, auteur van de bestseller “Verleiden op internet” over het boek:

“Dit boek van Erno Hannink is een medicijn tegen kiespijn. Veel ZZP’ers lijden daaraan. Ik had er zelf ook jarenlang last van. ‘Durf ik te kiezen voor mijn favoriete specialisme, en te stoppen met allrounden?’ Herken je dit, kies dan eerst maar voor het lezen van dit boek. Het zou je leven wel eens kunnen veranderen. Veel succes!”

Waar jij aandacht aan gaat besteden

Aan de hand van een checklist krijg je een eerste indruk waar het nu aan duidelijkheid ontbreekt in jouw bedrijf. Daar begin je mee. Dan weet je gelijk waar je in de training aandacht aan gaat besteden.

Tijdens de vraag en antwoord sessies kun je op deze punten dieper in gaan de vragen stellen voor jouw situatie.

Tijdens de training gebruik je de invulformulieren zodat je eenvoudig stap voor stap tot de keuze van je doelgroep komt.

De training start maandag 3 juni. Maandag is de dag dat veel coaches werken aan hun bedrijf (in plaats van in hun bedrijf), dat komt dus goed uit :)

Reserveer dus nu jouw plek nu deze training

bestel nu

Meer informatie over de Nifty Niche training

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Meer klanten naar jouw site? De belangrijkste vraag voor jou

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoekmachine Optimalisatie
Soorten campagnes in Google Ads

Wil je starten met Google Ads? Dan begin je met het maken van een campagne. Een campagne is eigenlijk een map waarin al je advertenties zitten. In deze campagne stel je een aantal belangrijke zaken in: – Hoeveel geld je per dag wilt uitgeven – Wie je advertenties te zien …

hosting SEO
Zoekmachine Optimalisatie
Hosting invloed op vindbaarheid website

Wat is een website zonder bezoekers? Je hebt jouw website vast niet gemaakt (of laten maken) om er alleen zelf naar te kijken. Dus je wilt dat mensen jouw website gaan bezoeken om vervolgens actie te ondernemen in de vorm van bestellen, informatie aanvragen, offerte aanvragen, etc. Wanneer jouw website …

google adwords nieuw logo
Zoekmachine Optimalisatie
Adwords is nu Google Ads

Sinds 24 juli 2018 heeft Google Adwords omgedoopt tot Google Ads. En bij deze nieuwe naam hoort ook een nieuw logo. Daarbij heeft Google ook besloten dat de nieuwe Adwords Google Ads ook een nieuwe URL / website adres krijgt, het is dus niet meer adwords.google.com maar je moet nu …

Shares