Landingpage Checklist

Een landingpage is een website pagina waar bezoekers op “landen” na het aanklikken van een banner, een link in een advertorial, een adwords advertentie, een link in een zoekmachine, een link in een e-mailing, etc. Het doel van een landing pagina is meestal het converteren van een bezoeker naar een koper / klant of een abonnee. Een goede landingpage voldoet aan een paar eisen.

Lufthansa Airbus A320 landing. Front-on view.
Image via Wikipedia

In onderstaande Slideshare presentatie staan een paar belangrijke elementen van een landingspagina toegelicht die je als een soort checklist kunt gebruiken.

Psychology of a Landing Page

View more presentations from Trada

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoekmachine Optimalisatie
Soorten campagnes in Google Ads

Wil je starten met Google Ads? Dan begin je met het maken van een campagne. Een campagne is eigenlijk een map waarin al je advertenties zitten. In deze campagne stel je een aantal belangrijke zaken in: – Hoeveel geld je per dag wilt uitgeven – Wie je advertenties te zien …

hosting SEO
Zoekmachine Optimalisatie
Hosting invloed op vindbaarheid website

Wat is een website zonder bezoekers? Je hebt jouw website vast niet gemaakt (of laten maken) om er alleen zelf naar te kijken. Dus je wilt dat mensen jouw website gaan bezoeken om vervolgens actie te ondernemen in de vorm van bestellen, informatie aanvragen, offerte aanvragen, etc. Wanneer jouw website …

google adwords nieuw logo
Zoekmachine Optimalisatie
Adwords is nu Google Ads

Sinds 24 juli 2018 heeft Google Adwords omgedoopt tot Google Ads. En bij deze nieuwe naam hoort ook een nieuw logo. Daarbij heeft Google ook besloten dat de nieuwe Adwords Google Ads ook een nieuwe URL / website adres krijgt, het is dus niet meer adwords.google.com maar je moet nu …

Shares