Ik voorop en dan de klant
- By : Ernohannink
- Category : Ondernemen
- Tags: klant voorop, transmissie
Afgelopen zondag reden we voor een feestje naar Hoorn. Als je bijna de hele weg 100 km/u mag rijden is dat best saai. Totdat een busje voorbij rijd.
De reis duurt ongeveer 2 uur. Dit kwam omdat op de A1 een file stond van 7 km en de rit dus over de A12 en de A2 ging. Langs de A12 wordt door de week gewerkt en mag je vanaf Ede/Wageningen tot en met Utrecht maar 100 km/u en de A2 tussen Utrecht en Amsterdam is ook 100 km/u. Dan krijg je het gevoel dat je langzaam maar zeker vooruit sukkelt.
Dan rijd ons een busje voorbij en ik zie de volgende zin onder de merknaam staan.
“Onze missie, uw transmissie”
Er valt mij iets op. Het is verkeerd om volgens mij. “Uw transmissie, onze missie.” klinkt veel logischer.
Zonder transmissie geen missie. Zonder klant geen bedrijf. Volgens mij moet daarom de klant voorop en daarna komt het bedrijf in dit soort uitingen.
Na wat zoekwerk kom ik uit bij SHM Transmissie “Onze Missie, Uw Transmissie”
Bij deze zoektocht zie ik dat IVS ATT het ook kan – “Onze missie is uw transmissie”
Naar de omgekeerde zin heb ik ook gezocht in de zoekmachine Uw transmissie, onze missie.
Wat denk je?
Niet te vinden.
Komt dit jou bekend voor dat het bedrijf zichzelf belangrijker vindt dan de klant? Of in ieder geval in de uitingen zichzelf vooraan plaatst.
Zie ook Klant voorop tijdens vakantie bij Camara in Lannion
Graag lees ik jouw voorbeeld.
This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5
Geen reacties