Persoon achter de internetondernemer – netrepreneurs

Martin Metzmacher (@martin_m) is een internetondernemer in Dortmund, Duitsland. Je kunt meer over hem lezen via martinmetzmacher.com, .de en NL. Zijn bedrijf is Seriousmarketing.

3 juni is Martin een nieuw project gestart, netrepreneurs. Hier wil hij de mens achter de succesvolle internetondernemer tonen. Er is meer dan alleen de trucs en tricks volgens Martin. Persoonlijkheid speelt een belangrijke rol. Martin heeft een goede band met Nederland en spreekt vloeiend Nederlands. Hij was een Research Master student bij het Behavioural Science Institute aan het Radboud Universiteit in Nijmegen.
 
Martin wilde ook graag een interview met mij doen. Dit is het eerste interview in het Nederlands voor Netrepreneurs.


Dit zijn Martin’s vragen:

  • Welkom en kun je je kort voorstellen?
  • Is het allemaal begonnen met het boek Laat de klant naar jou komen?
  • Hoe ben je op het idee gekomen: he, ik kan echt iets met het internet?
  • Waar begin jij, in je eigen beleving, echt succesvol te worden?
  • Wat maakt je op dit moment, in je dagelijkse leven, heel gelukkig?
  • Wat is jouw unieke bijdrage in de internet marketing wereld?
  • Wat heb je hiervoor gedaan?
  • Als je kunt bijdragen aan het succes van iemand anders geeft jou dat energie. Klopt dat?
  • Hoe komt dat terug in je werkwijze?
  • Wat speelt Facebook voor een rol voor jou?
  • Wat zeg jij tegen je klanten als ze bang zijn voor social media?
  • Waar zijn we over vijf tot tien jaar? Waar gaat het naar toe? Facebook of iets anders?
  • Waarmee zou een nieuw iemand op het web moeten beginnen?
  • Wat denk je van video?
  • Wil je nog iets zeggen wat je aan het doen bent op dit moment?

Geen idee waarom ik gelijk bij het welkom van Martin aan mijn neus begin te kriebelen. Er was toch tijd genoeg voor het interview om dat te doen? Pfff.

Martin op YouTube:

In dit interview vertelt hij (Erno) wat zijn motivatie is om anderen te helpen op Internet succesvol te worden en vertelt hij een paar tips over wat je het best kunt doen om van jouw perfecte klant te worden gevonden.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares